Szaunavilág

Szaunavilág szauna Tiszakécske, szauna Barack Hotel

Barack Hotel Tiszakécske

Online foglalás

GARANTÁLTAN A LEGJOBB ÁR

Szaunavilág

Tisza-parti Gyógy- és Élményfürdő - Szauna

A szaunázás jótékony hatása régóta közismert. Rendszeres gyakorlása elősegíti a méregtelenítést, erősíti az immunrendszert, formálja az alakunkat és még a bőrünket is megszépíti.

Nálunk igénye szerint többféle szauna típust is kipróbálhat!

Finn szauna
90-100 C fokra felfűtött, alacsony páratartalmú, méregtelenítő típusú szauna, melyben alkalmanként 5-15 perces tartózkodás ajánlott.

Infraszauna
Az infraszauna már alacsonyabb, 40-45 Cos hőmérsékleten kifejti jótékony hatását, szervezetünket kevésbé veszi igénybe mint finn „testvére”.  Méregtelenítő, fogyasztó és bőrszépítő hatása már néhány alakalom után észrevehető. Az infraszauna használat napi ajánlott időtartama: 30-40 perc.

Rózsabarack aromaszauna
55-60 C-ra felfűtött szauna, hangulatos aromamécsesekkel.

Stollen szauna
100-105°C-ra felfűtött, kővel kirakott száraz szauna.

Gőzkamra
100 %-os páratartalmú, 40 C körüli hőmérsékletű kamra, kellemes illattal. A forró gőz hatására felpezsdül a vérkeringés, kitágulnak és kitisztulnak a bőr pórusai. Ajánlott tartózkodási idő: 10-15 perc.

Só kamra
Nem szauna jellegű, só téglákkal kirakott kamra. Asztmatikus betegségek, légúti fertőzések kezelésére kiválóan alkalmas. Dohányosoknak is ajánljuk!

Merülő medence

A 16 C-os merülő medence használata szaunázás után ajánlott. Kiváló értornát biztosít, összehúzza a kitágult pórusokat és serkenti a vérkeringést.  Ajánlott tartózkodási idő: rövid ideig, folyamatosan mozogva.

 

Kneipp taposó

Négy részből álló hideg-meleg váltó medence, mely kiváló visszeres panaszok, érrendszeri problémák kezelésére. A különböző hőfokú medence részeket 10 másodpercenként ajánlott váltogatni.

Homokfürdő pihenő
Pihenő szoba, ahol szaunázás után tiszai homokon fekve, halk zene és film kíséretében, kellemes környezetben lazíthat.

Tepidárium
Csendes pihenőhelység szaunázás utáni lazításra, közepes páratartalommal 

 

 

A legeredményesebb hatás elérése érdekében kövesse jó tanácsainkat:

  • szauna előtt érdemes lezuhanyozni, majd szárazra törölni testünket
  • éhgyomorra és tele hassal nem ajánljuk
  • szaunázás után pótoljuk az elvesztett folyadékot, lehetőleg szénsavmentes ásványvízzel
  • ne „szenvedjünk”, mindig addig tartózkodjunk a szaunában, amíg kellemesnek érezzük
  • lázas betegeknek, 14 év alatti gyermekeknek a szaunázás nem ajánlott
  • szaunázás után 20-30 percet pihenjünk

Szauna mestereink: Pápai Zsuzsanna és Sári Matúz Dóra


Tisza-parti Gyógy- és Élményfürdő - Rózsabarack aromaszaunaTisza-parti Gyógy- és Élményfürdő - Stollen szauna
Facebook GooglePlus Elhelyezkedes Galeria Youtube VirtualTour